tirsdag den 9. oktober 2007

Sikke en fin blog

Hov hvor fint med den her blog! Jeg fatter ikke helt hvad det er, men det virker meget finno. Jeg har gået og lavet ingengting i lang tid, men så har jeg lige pludselig fået en lille opgave for et blad, der hedder RÆSON. (Det er gennem en venindes storebror, så det der med networking er vist ikke helt ved siden af.) Det er om udenrigspolitik, så lidt tungt i det, men jeg har fået meget frie hænder til at komme op med hvad jeg synes. Det er min første lille opgave ude i den virkelige verden og jeg føler mig meget jomfruelig. Ellers vokser den lille inde i min mave. Nu er der omkring to en halv måned til jeg har termin og jeg glæder mig rigtig rigtig meget til at møde hende( det bliver jo nok en pige) sådan rigtigt face to face! Det er fantastisk at man sådan bare lige kan lave et andet menneske! Nå men må tilbage på pinden. Håber vi ses til Stine og daniels fest på lørdag. Signe

1 kommentar:

Visuel kommunikator sagde ...

Ej hvor fedt Signe:-D Jeg var lige inde og tjekke bladet ud, det er virkelig meget fancy! Du skal lægge en milliard billeder herind af jeres lille pige, når hun endelig dukker op. Så alle illustrator-tanterne kan følge med. Åhh det bliver så dejligt for jer:-) Knusi fra katrine