tirsdag den 30. oktober 2007

Julemarked

Kære visuelle kommunikatorer,

Vi er blevet inviteret til at deltage i et julemarked søndag den 9. dec fra kl. 10 - 17.
Stedet er: Nicolai Kulturhus i Kolding.
Kravet er at man skal være uddannet fra Designskolen Kolding.
Dep.: 500 kr per person, som man sandsynligvis får det meste tilbage af.

Der bliver arbejdet på at Nicolai cafe laver et lille frokosttraktement til os, som noget af dep. skal gå til.
Samtidig med julemarkedet skal der måske være juletræs - og glöggsalg.

Hvis I vil være med skal I melde Jer til hurtigt. Det gør I ved at skrive til følgende mailadr.: anettekaas@sol.dk

Der kommer så en mail til Jer med de praktiske oplysninger.

Knus fra Stine

8 kommentarer:

Katrine sagde ...

Hej Stine,
Skal du egentlig selv være med? Jeg ville sådan set gerne, men jeg kommer sikkert ikke til at tjene mere end togrejsen koster, så det vil være lidt omsonst:-) Og prøv så lige at skriv til mig, hvad vi gør i weekenden.. Hvornår kommer du og hvad skal vi lave hvornår..
Knus herfra

Onkel Daddy sagde ...

Hvis ikke jeg manglede interesse, penge og ting at sælge, ville jeg gerne have været med.

Helle sagde ...

Hmm... Måske skulle man sælge tændstikæsker dekoreret med sine afklippede tånegle. Jeps blev inspireret af David Shrigley i den 11. time igår. (www.davidshrigley.com)

Onkel Daddy sagde ...

Jeg så det også godt.

Iøvrigt kunne man jo også arbejde lidt i de der kønsbehåringsdækkeservietter vi snakkede om engang.

Helle sagde ...

He he, sjovt nok mindede han mig også lidt om dig - samt en mærkelig kæreste jeg havde engang der også samlede tå- og fingernegle... Men den der idè med at lave et musik cover først og derefter få folk til at lave musik til det, var ret go.. Den tror jeg at jeg stjæler - og hvis ingen vil lave musik til det, spiller jeg selv noget på blokfløjte! - Du må gerne spille 2. fløjte mads.

Onkel Daddy sagde ...

Jeg vil altså lige påpege, at jeg altså IKKE samler på tånegleklip (eller andet negleklip)!!!

Jeg vil gerne være med til at starte et band! Optag noget, og send det til mig - så laver jeg noget af det, og sender tilbage, hvorefter du optager noget nyt som jeg så fletter ind.
Lyder det ikke lidt som en plan?
Hvad skal vi kalde os?

Helle sagde ...

JO!! Helt klart! Jeg går igang med at lave lyde/"musik". - vi kan måske kalde os: Artfucks of noice. - Skal nok lige tænke noget mere.

Stine Gram Sørensen sagde ...

Hej Katrine,

Undskyld jeg først svarer nu. Men jo jeg skal med til det julemarked. Jeg kommer til Kbh i morgen fredag, så vi kan også finde ud af noget om aftenen.
Louise er med på at tage til Louisiana på lørdag, så det synes jeg bare vi skal gøre. Men kan vi ikke lige sms når jeg er i nærheden, så finde vi ud af noget.
Vi ses.:)