søndag den 7. oktober 2007

SÅ blogger vi!

Hej alle hæklepiger og ping-pongdrenge
Jeg har fået en idè! Hvilket i sig selv ikke er nogen stor ting - man er vel designer og kan tænke på ideer hele tiden, ikke sandt.. Men nu hvor vi er nogen lunde gået hver til sit, og befinder os i hver sin verdens-/danmarksdel, så synes jeg vi skal holde kontakten ved lige ved en ordentlig omgang masseblogning!
Jeg tænker det kan være et sted, hvor vi skriver hvis vi har fået en ny opgave eller arbejde - så vi alle kan råbe TILYKKEEEE... eller berette hvor deprimerede vi er, så andre med mere overskud kan sige 'det skal nok gå alt sammen søde'... Selv synes jeg i hvert tilfælde det kunne være dejligt med et sådant forum.
Så nu har jeg kreeret et, og jeg håber i vil synes det er en god ide og gøre brug af det. Det vil jo kun være sjovt, hvis alle bruger det. Og gider berette om stort og småt. Nyttige erfaringer og tips a la "hold dig LANGT væk fra de og de mennesker...de betaler ikke en klejne" vil jo også være ret velkomne.
Som sagt...tag godt i mod...theknittingsociety - nu på nettet!
Katrine

3 kommentarer:

Visuel kommunikator sagde ...

Hej Katrine og I andre!

Fantastico ide til hygge, adspredelse og sammenhold på tropperne!

Ja hvad laver man? Vi er en hel flok som er kommet på et obligatiorisk, og dog meningsløst, jobsøg-kursus i disse uger...så gik der tid med det. Nej det er knap så slemt som frygtet, lederne er skøre og fordomsfulde men finder lidt information om kurser til os. Nok om det. Næ den store nyhed er at JEG HAR HAFT EN OPGAVE!!! Ja! En rigtig illustrationsopgave! Yihaaa. Mailede til Samvirke, som selvfølgelig ikke svarede, ringede og rykkede, hvorefter miraklet skete og damen ringede tilbage med en opgave! Så nu kan I finde mig i novemberudgaven af Samvirke, en lille fedtet illustration til en keeeeedelig artikel om netkøb.

Håber snart at høre fra mange andre der kan berette opmuntrende historier fra det virkelige liv...eller bare give livstegn!

Knus fra Ditte.

Visuel kommunikator sagde ...

Ja ups ...mit indlæg havnede først det forkerte sted, jeg er IKKE den store blogger. Beklager...

Visuel kommunikator sagde ...

hehe...det lykkedes da tilsidste Ditte:-) Skulle også lige selv prøve et par gange før det gik. Men den er maje sjow