onsdag den 24. oktober 2007

JAAAAAAAAA


3 kommentarer:

Rafaelis sagde ...

Hvad blir det næste? Sort tøj, brosten og "Gi os Ungeren tilbage!"?

Du plejede ellers at være en hardworking, decent and upstanding member of the community. But look at you now! You changed man! You used to be cool, but you changed!

Hærværk!

Rafaelis sagde ...

Og forresten så hader jeg dig for at putte det der spil på bloggen! Jeg er nået til level 28 og indtil jeg når level 33 kommer jeg bestemt ikke til at lave noget som helst andet.

Katrine sagde ...

Det næste?? Jeg har skam allerede deltaget i to torsdagsdemonstrationer for Ungeren! (godt nok var jeg kun på vej ned til seven-elleven efter chokolade...men sig det ikke til nogen)

Hulk ja, decent member of the community. Suk! Jeg husker det som var det igår... Lediggang er roden til alt ondt.

Held & lykke med 28-33:-P