mandag den 15. oktober 2007

??

Kære, søde, rare, venlige og meget meget dygtige Mads!!

Æh, fuck også...
Hvis jeg kunne ville jeg synge en sang for dig.
En smuk og meget meget sørgmodig og angerfuld sang.
Thi jeg er meget MEGET brødebetynget.
I virkeligheden syntes jeg jo bare at du er MEGA sej.
Og at det var MEGA sejt at du havde pimpet bloggen.
MEGA MEGA MEGA.
Og så lavede jeg en overdrevet sarkastisk ting dèr.
Jeg beklager!
Virkelig meget
Jeg var bare så glad for at se dit virtuelle jeg
Æh, fuck også...
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive
Hvordan kunne du tro jeg mente det??
Jeg er åbenbart totalt socialt hæmmet...

Jeg fucker bare selv af nu, tror jeg

4 kommentarer:

Visuel kommunikator sagde ...

Water under the bridge then!

Det var nok bare fordi det var ligesom at møde en helt vild hund, som man er bange for vil bide - hvor den i virkeligheden bare er vild, fordi den er glad og gerne vil lege.
Eller noget...

Det er nok i ligeså høj grad mig der er socialt hæmmet, og bange for vilde hunde.

Nu skal jeg lige være færdig med det her parti whist - og så skal jeg nok komme hjem igen.

Skal vi så have make-up sex?

-Queen of madness:)

PS: Jeg synes også at du er megasej!
PPS: Jeg tror at mit næste projekt skal være en sarcasm-font, som man kan bruge ved specielle lejligheder.
Ppps:
click

Katrine sagde ...

Lots of make-up sex! Promise. You're my daddy...

...and I'm just a wild dog

Visuel kommunikator sagde ...

Bet you are....
Grrrrrr.

Helle sagde ...

Katrine! Who is your daddy?!!