tirsdag den 6. november 2007

THUG LIFE - velkommen i mosen.

Til de der kunne være interesserede i at opleve Vollsmose på nært hold, kan jeg oplyse at alle er velkomne i Granparken (AKA Danger Zone), på fredag om aftenen.
Nothing fancy - just straight up T*H*U*G L*I*F*E. Jeg giver en øl eller to (hvis ikke Berit drikker dem alle), og måske en rundvisning i en Al Qaida celle. Ikke en rigtig fest - men mere bare en slags strategi-møde.

Tilmeldte so far: Undertegnede (word), B-E to the R*I*T, Shizzle Stokholm, Hell-E

7 kommentarer:

Onkel Daddy sagde ...

Og ja - jeg har tydeligvis taget på!

Katrine sagde ...

Ved ik om det går. Jeg har brug mine rejsepenge for den her måned:-( Ellers nice

Onkel Daddy sagde ...

Der er noget der hedder en cykel jo.

Katrine sagde ...

Min cykel er blevet stjålet.

Rafaelis sagde ...

Det er sådan en slags "velkommen til København" tradition, er det ikke?

Katrine sagde ...

Jo, præcis. De er skideflinke herovre.

Visuel kommunikator sagde ...

Jeg kommer altså heller ikke, men ville ellers gerne. Det er bare lidt træls når jeg ikke kan drikke øl så godt. Hyg jer.
Signe B