mandag den 5. november 2007

JULEFROKOST Weinachtsmittagsessen CHRISTMASLUNCH


Ok hvis I dovne hunde gad at gå lidt tilbage i bloggen, er der et spændende indslag fra undertegnede, hvori han spørger om man har lyst eller mod på en julefrokost hos undertegnede og hans madamme evt Lørdag d. 1. December! Der var også en mulighed d. 8 December, men så kom det der julemarked halløj og det vil Stine nok til.

Nå men hvad siger man her på bloggen til det?

Signe B. din tegning er meget meget smuk! Well done og fuck de der fuckhoveder der ikke kan li det! Hva fanden ved de om nogesomhelst anyways? Motherfuckers!

Derudover er her lidt dejlig øjenguf til bloggens tøzer, så de kan komme i julestemning.




Never Give Up! Never Surrender!

6 kommentarer:

Katrine sagde ...

Undskyld, men jeg har lavet rod i dine billeder Justin. Ville bare erklære min instinktive kærlighed til gutten i midten. Sorry:-(

Ellers vil jeg gerne melde mig til arrangementet som omtalt i førnævnte indslag. Altså den 1.12. Altså i studsgade. Altså den dersens julefrokost. Ik?

Helle sagde ...

jeg kan også godt d. 1/12!

Hvis der ikke er soveplads nok hos Stine og Daniel har jeg to STEN-HÅRDE futonsofaer og masser af blødt gulvplads man gerne må sove på.. Jeg bor også i Århus C.

Onkel Daddy sagde ...

Jeps! Julefrokost!!!! JUHUUUUU!!!!





















-Men I må hygge jer!
Jeg skal til bryllup.

Helle sagde ...

.. Altså jeg kan også om fredagen.. den sidste dag i november (dagen før d. 1/12) hvis det viser sig, at der er mange der ikke kan d. 1/12... Og faktisk kan jeg hele december indtil videre... Har nemlig ikke så mange jobs jeg skal til julefrokost med.

Visuel kommunikator sagde ...

Hurra hurra hurra. Jeg kan også d.1!!! Jeg gad altså bare ikke lige kigge tilbage i bloggen! Tak for opbakning omkring tegningen. Rart at have jer!
Signe B.

Rafaelis sagde ...

Århus C?? HAHAHAHAHA Jo jo! Ja det gør du jo Helle. Århus C.. HAHA