fredag den 16. november 2007

DETH!!!

Are you all dead, or what?
Hwad laver I? Hvorfor er her så dødt og koldt?

Aldrig mere:
Aldrig mere, vil jeg se
du er kold - kold som sne
og vinden blæser

Altid væk, i en sky
der er så stort, i min by
og du er lige så grå og død
her er ikke noget at lave!

Du er åh, åh så skøn
men kun sne, fra din mund
og dine øjne skifter
fra grøn til rød

Bare vi to, ku få det godt
hos dig er jeg sagt op
hos dig er der heller
intet arbejde af få

Altid væk, i en sky
der er så stort, i min by
på hånden blæser vinden
et sekund
før alting synker væk

5 kommentarer:

Katrine sagde ...

Altså jeg kan selvfølgelig kun tale for mig selv. Men jo, jeg er død. Helt død.

Onkel Daddy sagde ...

Fark, hvor er det bare deprimerende!

Katrine sagde ...

Jeps. Det er SÅ nederen at være død. Det får kun èn ud af fem kors.

Helle sagde ...

hi hi.. meget smukt digt - har du selv skrevet det?

Onkel Daddy sagde ...

Nix - desværre er det ikke mig. Det er en gammel Kliche-sang, så måske er det Lars HUG. Og ja, det er meget meget smukt - og meget meget nederen.