lørdag den 17. november 2007

Der er altså nogle, der godt kan være illustratorer..


Hey!!
Et kort øjeblik i dag var jeg ikke død.
Jeg var i Bogforum.
Hvor jeg mødte - Wolf Erlbruch!!!!!!!!
(gutten der har lavet 'Mulvarpen der ville vide...')
Han har også lavet en RIGTIG fin bog der hedder And, Døden og tulipanen.
Den er virkelig rigtig smuk.
And guess what?
Han signerede også og jeg fik den her tegning i mit eksemplar af føromtalte bog.
YAY!!!!!
Han var sq en sød gammel nisse.
Jeg vil også være Wolf Erlbruch.

2 kommentarer:

Onkel Daddy sagde ...

Weee! Sejere end sejt!
Jeg har ikke læst bogen, men kigget i den i en buchladen i Tyskland. Jeg synes at den var finere end mulvarpen - men måske er det også bare lidt fordi jeg har mere dødningehovedfetish, end både mulvarpe- og lortefetish til sammen.

Stine Gram Sørensen sagde ...

Hej Katrine,

Wolf Erlbruch er for sej! Jeg skal altid lige kigge i bogen med døden og anden når jeg er hos boghandleren, og hver gang er jeg ved at knibe en tåre...snøft.. den er bare så fin!