mandag den 5. november 2007

________________________________________

Dette er i virkeligheden bare et billede jeg vil tilføje Onkel Dannys tidligere post. Dels fordi jeg synes at det ville/vil være passende - dels fordi jeg er så forfærdeligt ked af at jeg ikke kan komme til julefrokosten. MEGET FORFÆRDELIGT KED AF DET! Det kunne jeg rigtigt godt have tænkt mig!!!! Jeg har her til aften snakket med min bror, om muligheden for at han rykker sit bryllup til en anden dato, men det vil han sgu ikke være med til. BASTARD!!! GRRRRRR!!!
Grnden til at jeg skriver i lyserødt, har spurgt min bror om ovenstående, og gerne ville have været med til julefrokosten, er jo at jeg savner jer allesammen noget så forfærdeligt! REALLY!!! Alle til hobe!!!
I må have en rigtigt ged julefrokost uden mig! Hvis jeg overhovedet overlever tiden indtil den første, vil jeg drukne den i billige bajere, Dionne Warwick og Burt Bacherack.
SIGH...

2 kommentarer:

Onkel Daddy sagde ...

Og som man kan læse i første linie, skulle der have været et billede vedhæftet, men eftersom denne blog er ligeså fucked som mig og ligeså fucked som det faktum at jeg ikke kan komme til den der julefrokost - er billedet ikke kommet med.

Katrine sagde ...

Hey skal vi ikke bare lave to julefrokoster så?? Som Helle skal jeg nemlig slet ikke lave noget hele december, da min tilstedeværelse på mit fiktive arbejde ikke er specielt påkrævet. Èn i Århus og èn i Odense?
Det ER nemlig fucked. Og jeg savner også alle sammen. Hulk.