søndag den 20. januar 2008

ICH HAB 'NE TATTOVIERUNG GEKRIEGT


JEPS! Så har man sgu fået en tattovering! Og jeg skal da ellers love for at det gjorde MEGA NAS!!! Ham tattovøren sagde godt nok også at hvis jeg ville have den lige der hvor jeg ville, så kom det til at gøre ondt - eller rettere, sagde han faktisk: "Det var dog i alle henseender det mest tåbelige sted!!!!".
Tattoveringen sidder lige midt i panden, og er ordet SORRY skrevet i en meget klassisk tattoo skrifttype. Jeg synes selv at den er temmeligt fed, men ved alligevel (nu her bagefter) ikke rigtigt om det var det rigtige at gøre...... Jeg fortryder måske en lille smule... Ikke på grund af smerten, men på grund af alt den opmærksomhed jeg allerede kan mærke at den tiltrækker. Jeg vidste selvfølgeligt godt at det ville være noget folk ville lægge mærke til, jeg havde nok bare ikke forudset at det ville være SÅ vildt - folk STIRRER UHÆMMET! Enkelte gør dog ikke, men ser skræmte ud og skynder sig væk, i stedet. Måske skal jeg bare lige vænne mig til det. I hvert fald er der jo ikke nogen vej tilbage - med mindre selvfølgeligt at man har halvanden fantazylion til at få den fjærnet med laser - og det har jeg IKKE!

Som I måske har gættet, så er der selvfølgeligt en historie bag en SÅ iøjnefaldende tattovering - altså det er jo ikke noget man bare sådan gør, såan noget. Og ja, der er en historie bag - og historien er dette:

Jeg havde lovet at arrangere gratis overnatning i Berlin, og tage med på turen. Dette løfte er jeg nødt til at løbe fra - derfor ordet SORRY! Ja, jeg kom sgu til at love for meget! Jeg kan IKKE tage med på en sådan udflugt ligenu, og det er jeg sgu ked af.

a) For det første så ser det ud til at endten Katrine eller jeg må arbejde på at få byttet weekender, så vi begge har tid på samme tid.
b) For det andet så holder mine forældre fri næsten hele Februar, og lejligheden er derfor ikke ledig.
c) For det tredie, fandt jeg igår ud af at jeg har endnu mindre økonomisk mulighed for en sådan tur, end jeg troede. Jeg troede faktisk at min økonomi var på vej i den rigtige retning - men nej, der er jo sådan nogen ting som at man skal betale for daginstitutioner og sådan, og det har jeg jo ikke skullet fordi jeg har studeret - men nu studerer jeg jo ikke længere, og så får man breve om at man skal betale over 8000,- tilbage - af en konto der selv på lønningsdag er trukket langt over aftalt kreditmaximum.
d) For det fjerde kan jeg bare ikke lige overskue det nu.

Jeg have glædet mig, og det ved jeg at I også havde - og det SUX! Så: Sorry! I må finde ud af det selv, og så må vi finde på det andet, en anden gang.

Roger over - nu skal jeg i REMA og forøge mit overtræk!

6 kommentarer:

Katrine sagde ...

Hej søde Mads. Det er helt iorden. Tingene kan jo smutte. Og jeg kender godt den der kan-bare-ikke- overskue-det-ting. Faktisk synes jeg den er den mest gyldige undskyldning i hele verden på al ting! Ja, den ER faktisk bedre end at min bedstemor lige er død eller hunden åd det. (hmm...eller at hunden åd bedstemoren..(eller at bedstemoren åd min hund:-S)) Anyway, det er sq i orden. Jeg håber bare vi på et eller andet tidspunkt KAN få lavet en studietur. Faktisk kunne det også være lidt federe hvis det ligefrem kunne være lidt længere tid. Måske en 3-5 dage... (til rigtigt at drikke i gennem (NEJ NEJ - til at være SUPER kulturelle altså (eller drikke kulturelt igennem?))
Iøvrigt var den ONDE video rigtig fin! Du må VIRKELIG have kedet dig:-D

Helle sagde ...

Blæret "tusse" ellers.

Det er selvfølgelig også helt ok med mig. Jeg har heller ikke råd til det.

Katrine sagde ...

Har du iøvrigt ikke taget lidt på Mads?

Onkel Daddy sagde ...

I wish!

Rafaelis sagde ...

Vi vil ellers gerne med til Berlin en uges tid eller noget.
Men det kan vel vente til en gang hvor der er tid/råd/mulighed?

Håber ikke det er en done deal og vi aldrig nogensinde kan komme derned sammen.

Stine Gram Sørensen sagde ...

Jeg vil også med. Synes det er helt fint at rykke det. Måske kan det blive Berlin in Spring-time?:)