torsdag den 12. juni 2008

En post post

Hej:) Her bare en lille post om de sjove magasiner og veje man stifter bekendtskab med, når man poster den hos PostDanmark. Ja, det ER nørdet og udspringer af uforfalsket kedsomhed...

Men hvad vil i sige til at på følgende veje:

- Nøjsomhedsvej
- Cumulusgade
- Retortvej
- Følfodvej
- Ponydalen
- Sindshvilevej
-Salpetermosen

Eller min all time favorit: Lille blødevej...

Man kunne så holde et eller flere af følgende blade:

Depressions Tidende
Katolsk orientering
Amputations Tidende

Eller være medlem af Foreningen for eksperimenterende danske brændevins amatører...

Sjoveste kombination må være en person der bor på Nøjsomhedsvej og modtager Amputations Tidende...

(er det sjovt eller har jeg bare været for længe hos Etaten..?)

7 kommentarer:

Rafaelis sagde ...

Nu holder mine forældre rent faktisk Katolsk Orientering.

Helle sagde ...

... Hvad bliver man orienteret om i det blad?... Nye bud under opsejling? Fester og gæster? ... Er der sådan en rubrik for køb og salg af brugt katolsk krims krams?... Har man muhammedtegninger?.. Er der anmeldelser af det sidste nye testamente?... ?

Katrine sagde ...

Jeg ville helt sikkert holde Protestantisk Orientering, hvis der var noget der hed det. Istedet læser jeg flittigt i Depressions Tidende:-)

Onkel Daddy sagde ...

Amputations Tidende?
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

...Var lige hvad jeg sagde, da jeg læste det.

Kunne du ikke stikke et par udgaver til side til mig en dag?

Katrine sagde ...

Frygteligt ked af det - men jeg tog fejl! Bemeldte blad hed faktisk "Amputaions Nyt". Det fåes i en on-line version her: http://dhf-net.dk/ak/amputations-nyt

Rafaelis sagde ...

Bålet er vist det eneste rigtige for jer kættere og hedninge.

Katrine sagde ...

Idag har jeg lært at der er noget her i Danmark, der hedder "Landbrugets hudefond"...