tirsdag den 20. maj 2008

Fred and Sharons Movie Production

Jeg ved godt at det efterhånden er ved at blive en smule forvirrende, men jeg har altså ombestemt mig. Jeg vil ikke være BLU når jeg bliver stor alligevel - jeg vil være Fred Spencer!!! Fred har et lille productionsselskab sammen men sin kone Sharon, hvor de laver diverse fede videoer. Virkeligt sjældent at støde på materiale af den her kaliber! WOW!!!!

1: Fred og Sharons egen promo video:


2: Bestillingsarbejde: Shoporama Christmas Craft Fair:

7 kommentarer:

Helle sagde ...

... Nøøj!!.... Man bliver jo helt mundlam!

Onkel Daddy sagde ...

Ja, det er jo fuldstændigt sindssygt - breathtaken og mundlam.

Katrine sagde ...

Apropos mund - hvad sker der for hende den animerede dame og hendes mund? Den er jo næsten pervers og/eller ligner en vaniliekrans.

Onkel Daddy sagde ...

Ja ok - den er måske ikke så heldig. Men selve animationen er bare så super smooth og livagtig, at munden ikke rigtigt generer mig.

Et andet godt eksempel på Freds animation skills er den her:

youtube.com/watch?v=WIyRpykHq74

Onkel Daddy sagde ...

...tjeck slangens tunge!

Helle sagde ...

Ha ha ha!! - Filmen med slangen er også sjovl!!

Jeg tror måske de har inhaleret et eller andet alligevel. Synes det er helt fantastisk hvordan filmen slutter af med .. en flyvende dame??

Katrine sagde ...

Jeg forstår dem ikke. Jeg forstår dem simpelthen ikke. De kan da ikke være ægte??? Det er jo helt crazy